Advertisement

Qatar Airways Cabin Crew Recruitment Marrakech 2022

Offres d’emploi  Hôtel 5 étoiles au Qatar recrute 237 Salariés dans la Restauration
شارك المقال لتعم الفائدة
Advertisement

مرحبا بكم زوارنا الكرام في موقعكم أنابيك جوبز موضوعنا اليوم بخصوص Qatar Airways Cabin Crew Recruitment Marrakech 2022

Qatar Airways Cabin Crew Recruitment Marrakech 2022

Customer Experience – Cabin Crew Recruitment | Marrakech, Morocco (female cabin crew) | 2022.

Begin your journey with us.

Join our award-winning Cabin Crew team.

As the market conditions are improving and our network is growing, we are now looking to grow our Cabin Crew team, Qatar Airways’ Ambassadors to the world.

We are in search of highly motivated individuals who can deliver our legendary hospitality and world-class service. With industry-leading benefits and unparalleled training programs, you will support the Customer Experience division by creating memorable experiences for our passengers onboard.

Advertisement

As you work with Qatar Airways, you can take comfort knowing that you are flying with the only airline in the world that has, together with its state-of-the-art global hub Hamad International Airport, achieved four 5-Star Skytrax ratings – including the prestigious 5-Star Airline Rating, 5-Star Airport Rating, 5-Star COVID-19 Airline Safety Rating and 5-Star COVID-19 Airport Safety Rating.

We have always been a leader in the industry and have adapted since the beginning of pandemic becoming the biggest global carrier, whilst continuing to redefine our levels of safety, comfort and service throughout our onboard experience.

Start writing your own story with Qatar Airways, an airline that has never stopped flying and remained resilient throughout the pandemic.

Qualifications:

To be successful in this role, you will have the following:

  • Minimum age: 21 years.
  • Minimum arm reach: 212 cm (on tip toes).
  • Minimum education: high school education.
  • Fluent in written and spoken English (ability to speak another language is an asset).
  • Excellent health and fitness.
  • Willingness to relocate to Doha, Qatar.
  • Outgoing personality with good interpersonal skills and the ability to work with a multinational team.
  • Passion for service.

You will also excel in a fast-paced, team environment, demonstrating your commitment to achieving the highest possible standards of customer service and guest experience, quality and professionalism.

Advertisement

Be part of an extraordinary story

Your skills. Your imagination. Your ambition. Here, there are no boundaries to your potential and the impact you can make. You’ll find infinite opportunities to grow and work on the biggest, most rewarding challenges that will build your skills and experience. You have the chance to be a part of our future, and build the life you want while being part of an international community. Our best is here and still to come. To us, impossible is only a challenge. Join us as we dare to achieve what’s never been done before.

Together, everything is possible

About Qatar Airways Group

Our story started with four aircraft. Today, we deliver excellence across 12 different businesses coming together as one. We’ve grown fast, broken records and set trends that others follow. We don’t slow down by the fear of failure. Instead, we dare to achieve what’s never been done before.

So whether you’re creating a unique experience for our customers or innovating behind the scenes, every person contributes to our proud story.  A story of spectacular growth and determination. Now is the time to bring your best ideas and passion to a place where your ambition will know no boundaries, and be part of a truly global community.

Qatar Airways Cabin Crew Recruitment Marrakech 2022 Qatar Airways Cabin Crew Recruitment Marrakech 2022

How to apply

Advertisement

 

تجربة العملاء – توظيف طاقم الطائرة | مراكش ، المغرب (طاقم نسائي) | 2022.

ابدأ رحلتك معنا.

انضم إلى فريق Cabin Crew الحائز على جوائز.

مع تحسن ظروف السوق وتنامي شبكتنا ، نتطلع الآن إلى تنمية فريق Cabin Crew ، سفراء الخطوط الجوية القطرية في العالم.

نحن نبحث عن الأفراد ذوي الدوافع العالية الذين يمكنهم تقديم ضيافتنا الأسطورية والخدمة ذات المستوى العالمي. من خلال المزايا الرائدة في الصناعة وبرامج التدريب التي لا مثيل لها ، ستدعم قسم تجربة العملاء من خلال إنشاء تجارب لا تُنسى لركابنا على متن الطائرة.

أثناء عملك مع الخطوط الجوية القطرية ، يمكنك أن تشعر بالراحة عندما تعلم أنك تسافر مع شركة الطيران الوحيدة في العالم التي حققت ، جنبًا إلى جنب مع مركزها العالمي الحديث في مطار حمد الدولي ، أربعة تصنيفات سكاي تراكس من فئة 5 نجوم – بما في ذلك تصنيف شركة الطيران المرموق من فئة 5 نجوم ، وتقييم المطار من فئة 5 نجوم ، وتقييم سلامة الطيران من فئة 5 نجوم COVI D-19 وتقييم سلامة المطار من فئة 5 نجوم COVID-19.

لقد كنا دائمًا روادًا في هذه الصناعة وتكيفنا منذ بداية الوباء لتصبح أكبر ناقل عالمي ، مع الاستمرار في إعادة تحديد مستويات الأمان والراحة والخدمة لدينا من خلال تجربتنا على متن الطائرة.

ابدأ بكتابة قصتك الخاصة مع الخطوط الجوية القطرية ، شركة الطيران التي لم تتوقف أبدًا عن الطيران وظلت صامدة طوال الوباء.

مؤهلات:

لتكون ناجحًا في هذا الدور ، سيكون لديك ما يلي:

الحد الأدنى للسن: 21 سنة.
الحد الأدنى للوصول للذراع: 212 سم (عند أطراف الأصابع).
الحد الأدنى من التعليم: التعليم الثانوي.
يجيد اللغة الإنجليزية تحدثًا وكتابة (القدرة على التحدث بلغة أخرى ميزة).
صحة ولياقة بدنية ممتازة.
الاستعداد للانتقال إلى الدوحة ، قطر.
شخصية منتهية الصلاحية تتمتع بمهارات جيدة في التعامل مع الآخرين والقدرة على العمل مع فريق متعدد الجنسيات.
الشغف بالخدمة.

سوف تتفوق أيضًا في بيئة جماعية سريعة الخطى ، مما يدل على التزامك بتحقيق أعلى المعايير الممكنة لخدمة العملاء وتجربة الضيوف والجودة والاحتراف.

كن جزءًا من قصة غير عادية

مهاراتك. خيالك. طموحك. هنا ، لا توجد حدود لإمكانياتك والتأثير الذي يمكنك إحداثه. ستجد فرصًا لا حصر لها للنمو والعمل على أكبر التحديات وأكثرها مكافأة والتي ستبني مهاراتك وخبراتك. لديك فرصة لتكون جزءًا من مستقبلنا ، وأن تبني الحياة التي تريدها بينما تكون جزءًا من مجتمع دولي. أفضل ما لدينا هو هنا وسيأتي لاحقًا. بالنسبة لنا ، المستحيل هو مجرد تحد. انضم إلينا ونحن نجرؤ على تحقيق ما لم يتم القيام به من قبل.

معًا ، كل شيء ممكن

حول مجموعة الخطوط الجوية القطرية

بدأت قصتنا بأربع طائرات. اليوم ، نقدم التميز عبر 12 شركة مختلفة تجتمع معًا كواحد. لقد حققنا نموًا سريعًا وحطمنا الأرقام القياسية وحددنا الاتجاهات التي يتبعها الآخرون. نحن لا نبطئ من خوفنا من الفشل. بدلاً من ذلك ، نتجرأ على تحقيق ما لم يتم القيام به من قبل.

لذا ، سواء كنت تنشئ تجربة فريدة لعملائنا أو تبتكر من وراء الكواليس ، يساهم كل شخص في قصتنا التي نفتخر بها. قصة نمو وتصميم مذهلين. حان الوقت لتقديم أفضل أفكارك وشغفك إلى مكان لا يعرف فيه طموحك حدودًا ، ويكون جزءًا من مجتمع عالمي حقًا.

Advertisement

If you are interested in applying for this position, please upload your CV and complete the online application.

We encourage you to apply to the closest major city to your location.

Apply Here

ختاماً كان هذا مقالنا اليوم عن Qatar Airways Cabin Crew Recruitment Marrakech 2022 إذا أعجبك المقال فلا تنسى مشاركته حتى يستفيد منه الآخرون.

Advertisements
شارك المقال لتعم الفائدة
انتقل إلى أعلى